
Hesburger се превръща в национална верига за бързо хранене в България.
Веригата успя да отвори три нови ресторанта това лято, като основна задача на собствениците е да пожъне същия успях в България, както в Балтийските страни, където Финландската веригата се смята за изключително висококачествена.
Разпознаваемостта на веригата е изключително висока, 90% от естонците, почти 80% от латвийците и над 50% от литовците са в състояние да идентифицират Hesburger спонтанно, ако бъдат помолени да го направят.Плановете включват отваряне на още два ресторанта в България в рамките на годината. В страната "Hesburger" започва дейността си от град Стара Загора, където в края на 2016 г отваря първото си заведение.
"Българите приветстваха продуктите на Hesburger с ентусиазъм", казва Иева Салмела, директор международно развитие и маркетинг на Hesburger. "Страната като България е интересна бъдеща пазарна зона. Трите нови ресторанта за бързо хранене, които са отворени до момента, осигуряват около 50 работни места, а общата инвестиция тази година е около три милиона евро. В продължение на десет години намерението ни е да инвестираме в България още 35 милиона евро."
Всички майонези и сосове, които Hesburger използват в своите рецепти се приготвят в Каарина, Финландия по специална рецепта, след което се доставят до България. В България изборът на продукти за менюто е разнообразен и се състои от: хамбургери, тортили, менюта, хрупкави предложения и десерти. В предложенията е включен и един специално разработен за българския пазар продукт- кебап, който можете да консумирате с добре познатия на нашия пазар айран. Към момента ресторантите Hesburger могат да бъдат открити в 9 страни: Финландия, Естония, Латвия, Литва, Русия, Германия, Украйна, България и Беларус.