Похвали, въпроси и предложения

Получили сте чудесно обслужване в ресторант Hesburger или сте забелязали нещо, което можем да подобрим? Може би бихте желали да видите нов продукт в нашето меню? Ще се радваме да споделите с нас. Разчитаме да ни споделяте своите впечатления и идеи – така ще можем да ви предложим още по-добро обслужване в бъдеще.

За да получим вашите отзиви по най-бързия начин, уверете се, че сте посочили правилната тема, защото съобщенията за конкретен ресторант се изпращат директно на ресторантите. Можете да изпратите своите отзиви анонимно. Очакваме да ни пишете!

За контакти

Имате ли въпроси за наши продукт или дейност?

Вижте често задаваните въпроси и отговори!

Най-популярни теми:

Може ли да се снима в ресторант Hesburger?

Можете да снимате с фотоапарат или видеокамера извън ресторанта или на площите за клиенти в ресторанта. Винаги обаче трябва да се съобразявате с неприкосновеността на личния живот на другите клиенти и персонала на ресторанта. Ако възнамерявате да публикувате снимките, задължително трябва да поискате разрешение. За повече информация за снимането в ресторантите Hesburger можете да пишете на: ieva.salmela(@)hesburger.fi

Защо любимият ми продукт е изваден от менюто?

Промените в нашия асортимент винаги са съобразени с клиентите. Тъй като не можем безкрайно да увеличаваме броя на продуктите в асортимента, включването на нов продукт обикновено означава, че друг вече няма да се предлага. При разработката на продуктите правим всичко възможно за всеки клиент да има нещо вкусно в нашето меню.

Когато ще има пак кампания за любимия ми продукт?

Правим всичко възможно да предлагаме редовно кампании с популярни кампанийни продукти. Внимателно проучваме отзивите както за всички нови, така и за повтарящите се кампанийни продукти. Отзивите от клиентите са безценни при избора на нашите кампании.

Как мога да изчисля хранителното съдържание в моето меню?

На уебсайта на Hesburger има отделен хранителен калкулатор, който можете да използвате, за да изчислите например хранителното съдържание на избраното от вас меню.

КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ПРОДУКТИТЕ НА HESBURGER СА ПОДХОДЯЩИ ЗА МОЯТА СПЕЦИАЛНА ДИЕТА?

В ресторантите на Hesburger всички продукти, пържени в олио (пилешки хапки, соевипръчици, лучени кръгчета и пържени картофи) могат да се приготвят в едно и също олио. Телешките кюфтета на Хесбургер се приготвят на скара, на която се приготвя бекон и пилешки филета.

Ние насърчаваме / съветваме/ нашите клиенти, с хранителни алергии и специални диети, да прегледат съдържанието на продуктите, преди да направят поръчка. Съдържанието на някои продукти подлежат на промяна. Актуална информация за продуктите ще намерите на нашия уебсайт. За въпроси свързани с диетата и специален хранителен режим ви препоръчваме да се свържете с медицински специалист.

Какъв е произходът на майонезите, сосовете и гарнитурите на Hesburger?

Всички майонези, гарнитури и сосове на Hesburger се произвеждат във Финландия, в нашия собствен завод в Каарина. Основните съставки, използвани в нашите майонези и сосове за салати, са от Финландия (всички разбити яйца, рапично масло и краставички за овкусяване са финландски). Вижте информацията за продуктите на нашия уебсайт.

На какво се дължи качеството на Hesburger?

Качеството на Hesburger се дължи на надеждни доставчици, с които работим вече дълги години. Високото качество на нашите продукти се дължи на най-добрите сурови съставки, приготвени за нашите клиенти в ресторанта по точни указания. Указанията са задължителни за цялата фирма, за да бъде и крайният продукт на най-високо ниво. Различните наръчници и планът за самоконтрол осигуряват качеството в цялата верига. Освен националния контрол на храните, Hesburger има и собствена система за редовен контрол по поддръжка на качеството. Акредитирана лаборатория, специализирана в управлението на качеството в хранително-вкусовата промишленост, също отговаря за контрола върху системата.

От какво са направени пържените картофки на Hesburger?

Пържените картофки на Hesburger са от истински картофи. За да станат по-хрупкави, нашите пържени картофки съдържат и други съставки. Пържат се в рапично масло. Вижте информацията за продуктите на нашия уебсайт.

Къде мога да намеря информация за произхода на суровите съставки? Вашите продукти безопасни ли са?

Информацията за използваните от Hesburger сурови съставки можете да намерите при всеки продукт. Производителят и произходът са посочени след всяка съответна сурова съставка. Безопасността на продуктите на Hesburger се осигурява от изчерпателна система за самоконтрол, както и от подробните указания за хигиената и активното обучение на нашите служители.

Къде мога да разгледам асортимента на Hesburger? Какво съдържат продуктите на Hesburger?

Можете да разгледате асортимента на уебсайта на Hesburger. Можете да намерите съставките към всеки продукт. В нашите ресторанти касиерите могат да ви дадат информация за съставките, хранителното съдържание и алергените във всеки наш продукт.

Къде мога да намеря хранителното съдържание на продуктите на Hesburger?

Информацията за хранителното съдържание на продуктите е дадена под всеки продукт на уебсайта на Hesburger под „Продукти“. На уебсайта на Hesburger има и хранителен калкулатор, който изчислява хранителното съдържание на всяка комбинация от продукти.

Къде мога да проверя дали в продуктите на Hesburger се съдържат алергени или съставки, предизвикващи свръхчувствителност?

Информацията за алергените в продуктите е посочена под всеки продукт на уебсайта на Hesburger под „Продукти“. Съставили сме също така таблица с хранителното съдържание, в която са изброени алергените в нашите продукти.

КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ПРОДУКТИТЕ НА HESBURGER СА ПОДХОДЯЩИ ЗА МОЯТА СПЕЦИАЛНА ДИЕТА?

В ресторантите на Hesburger всички продукти, пържени в олио (пилешки хапки, соеви пръчици, лучени кръгчета и пържени картофи) могат да се приготвят в едно и също олио. Телешките кюфтета на Хесбургер се приготвят на скара, на която се приготвя бекон и пилешки филета.

Ние насърчаваме / съветваме/ нашите клиенти, с хранителни алергии и специални диети, да прегледат съдържанието на продуктите, преди да направят поръчка. Съдържанието на някои продукти подлежат на промяна. Актуална информация за продуктите ще намерите на нашия уебсайт. За въпроси свързани с диетата и специален хранителен режим ви препоръчваме да се свържете с медицински специалист.

Не пропускайте да информирате нашите служители за нуждите на вашата диета или хранителна алергия по време на поръчката, така Ви гарантираме, че нашите служители ще приготвят вашата поръчка със специално внимание. Всички продукти се приготвят в едно и също кухненско помещение, така че рискът от попадане на друг продукт съществува.

ЗАЩО В HESBURGER СЕ ИЗПОЛЗВАТ ПРИБОРИ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА?

Съхранението и поддръжката на съдове и прибори в нашите заведения не е възможно.

Идеята на бързото хранене е продуктите да са готови за клиента. Опаковката предпазва продукта, напр. от изсъхване и гарантира, че продуктът остава хигиеничен вътре в опаковката. Опаковането е необходимо от гледна точка на хигиената на храните, удобството при консумация, както и чистотата. Често има поръчки за вкъщи, в този случай опаковането е задължително. Само в тези случаи приготвяме сламки, капаци и салфетки, според нуждите.

Стремим се при избор на опаковки да вземаме предвид материалите, хигиената на храните и минимизирането на отпадъците. Също така е важно да се открият различни възможности за рециклиране на опаковки и рециклиращи машини способни да приемат и обработват различни материали.

КАК HESBURGER НАМАЛЯВА ПЛАСТМАСАТА?

През годините многократно намалявахме и изтъняхме опаковките си и заменихме пластмасата с по-екологични материали. Например през 2019 г. Hesburger напълно се отказа от пластмасовите сламки във Финландия, а през 2020 г. в балтийските страни и България.

В хранителния сектор пластмасата играе съществена роля, например за осигуряване на консервиране и хигиена на храните и по този начин за намаляване на хранителните отпадъци. Тъй като опаковката все още е необходима, нейното рециклиране е приоритет.

Необходими са стотици години, за да се разгради пластмасата. Важно е пластмасата, която вече съществува, да се използва разумно. Hesburger използва работно облекло, изработено от плат, който е от рециклирани пластмасови бутилки. За направата на една риза са използвани 18 рециклирани пластмасови бутилки, а за един колан 20. Когато работното облекло приключи своя жизнен цикъл, то се събира. Вече амортизираното работно облекло се използва като материал за външни маси в ресторанти Hesburger с експлоатационен живот до 50 години. Hesburger също така рециклира прозрачно пластмасово фолио, използвано в производството и транспорта.

Прочетете повече тук: www.hesburger.bg/1337/1340/1353/1777

ЗАЩО HESBURGER ПРЕМИНА КЪМ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ХАРТИЕНИ СЛАМКИ?

От години Hesburger разработва стратегия за намаляване на използването на опаковъчни материали, където е възможно. През 2019 г. Hesburger премина към използването на хартиени сламки, за да намали използването на пластмаса. Регламент на ЕС забрани напълно продажбата на пластмасови сламки в ЕС през 2021 г.

Ние се стараем да намалим използването на сламки от 1990 г. с премахването на сламки от станциите за подправки във всички нашите ресторанти. За някои от нашите продукти , при желание, винаги можете да получите сламка от служител на каса.

КАК МОГА ДА КАНДИДАТСТВАМ ЗА РАБОТА В HESBURGER?

Следете свободните работни места на нашия уебсайт. Изпратете електронната си молба чрез формуляра за кандидатстване в секция Свободни работни места. В секция Свободни работни места можете да видите кои от нашите ресторанти търсят нови служители. Ситуацията се променя почти всеки ден, така че трябва да следите внимателно.